srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ŠTO JE SEX?
SEX je senzacija prouzrokovana situacijom kada muska lokacija udje u zensku destinaciju, da li shvaćaš konstataciju ili želiš demonstraciju??
To je evolucija u kojoj samo nevini prolijevaju krv!!


Crna lala - Boban Rajovic


Ewo nekaj malo o nama


hmm...mi smo pickica- Valentina i kurvica Petra...idemo f ekonomsku školu...uspješno završen 1 razred za upravnog referenta kaj znači da je na redu drugi razred...(pozz našim urkačima)...rođendane slavimo svake godine...kurvica 01.07.1992. (aha)..pičkica 29.09.1992..živimo f strahonincu... i tak...Kurvica voli izlaske! ROTOR, dinamo, laptopa, frendove, starce, i sve ostalo..hehe,,,a Pičkica..decka..=))...frendove.. moba...starce..sport..zabavu.. heh...Izlazimo f Rotor...yea..najbolja zabava je tam..s najboljim drustvom...Nasi frendovi i frendice..ur razred...maja..steva..saffy..black ..tonc..ak smo koga pozabile ne srdite se..slusamo narodno yea...heh..al i strano nekaj... pitajte ako vas još kaj zanima :)

icq- 371-439-663 Kurvica
icq- 460-038-463 Pičkica




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ewo nekoliko linkichy:
košak
kika i kim
anja
sanela
tajana
tinika
deya i betty
bela
lily
nika
suma
kika
nikola
kety
blondy anja
monika
anja*
petrač
karlo
nives
sabina
dejana
maja

Click here to get avatars like this!

**List papira mokar od kise, sudbina zna tuzno da pise, okrenem ti broj cujem ti glas, ti i ja al` nema nas. A ako te jednom upita neko volis li ikog, sjeti se mene i reci nikog..**


Click here to get avatars like this!

**Mala tebe mi nikada nije dosta, zbog tebe bi uvijek skocio s mosta, s usana tvojih otrov bi pio, volim te Mala, zasto bi krio!!!**


Click here to get avatars like this!

**Zatvori oci i vidjet ces kakav je moj svijet bez tebe...**


Click here to get avatars like this!

**Tesko je u svijet gledati, a tebe u njemu ne vidjeti. Tesko je tugu kriti, u srcu plakati, a nasmijan biti**


Click here to get avatars like this!

**Moj zivot je pjesma bez kraja. Ono sto zelim dalje je od raja. Pakao je svaki dan bez tebe. Sve sto zelim je da te imam kraj sebe**

Click here to get avatars like this!

**Ponekad pozelim da ti cujem glas, da srusim sve sto je izmedu nas, i da ti kazem-da vrisnem snazno, ja te jos uvijek...MA NIJE VAZNO!!!**

Click here to get avatars like this!

**Tiho je padalo jedno vece, tiho je gorio jedan dan. Jedna je suza pocela da tece, netko je zauvijek ostao sam**


Click here to get avatars like this!

**Slatko sanjaj ANDELE nek ti nebo sapuce"VOLIM TE"i kada planete nestane i zemlje vise nebude pa makar smo u snovima ja cu biti kraj tebe**


Click here to get avatars like this!

**Kad se ponoc spusti na prozor tvoj po zvezdanoj prasiniti ti saljem poljubac svoj, nek poljubac stigne tamo gde ne mogu ja, nek ti tiho sapne da te volim ja!**

Click here to get avatars like this!

**Ti si najlepsa ruza sto u mojoj dusi mirise, a tvoje ime u mom srcu vecno ce da pise. Zelju za tobom vreme ne brise, nego svakim danom VOLIM TE SVE VISE**

Click here to get avatars like this!

**Volim da te diram, da te gledam, da te nerviram, da ti mozak ispiram.Volim da te pazim, mazim, razmazim, da te zarazim, ne volim da te molim, ali volim da te VOLIM!**


Click here to get avatars like this!

**Ljudi vole vino, djeca vole kino, mame vole bebe, a ja volim samo tebe!**


Click here to get avatars like this!

**Kad me budes pitao sta vise volim - tebe ili zivot,ja cu reci zivot; ti ces se naljutiti i otici daleko i nikada neces saznati da si ti moj zivot!**


Click here to get avatars like this!

**Noc je pala, ugasio se dan, nema te kraj mene,al svrati mi u san, ruke te moje traze,srce te moje zove, nedostajes mi ljubavi noci ove!!!**


Click here to get avatars like this!

Nemoj nikome nikada
reći
Da je postojala jedna
'mala' ...
Da je bila tvoja,
I sve ti dopuštala, sve
dala...
Nemoj nikome nikada
reći
Da si otišao iz njenog
života
Kao tama...
Nemoj im priznati
nikad
Da je 'mala' ostala
sama...
Nemoj nikome
nikada reći
Da je plakala i patila...
Da si 'maloj' značio,
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada
reći
Da je ponos uništio
sve...
Tko zna hoće li opet
biti sretna?
Nemoj nikome reći,
Molim te...
Nemoj nikome nikada
reći
Da 'mala' trebala te...
I da je 'mala' bojala
se;
Svega čega bojiš
se...
I kada gledaš 'malu' –
Ona gleda te...
I kada druge te žele –
Ona neda te...
Nemoj nikome
nikada reći
Da su ti govorili
Da za tu 'malu'
nisi...
I nemoj im nikada
reći
Da su je pitali:
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada
reći
Da im je morala reći
'ne' ...
Nemoj nikome nikada
reći
Da bio si joj sve...
I nemoj im reći
Kako bile su teške
noći te;
Kada si 'maloj' ulazio
u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve
tuge...
Nemoj nikome nikada
reći
Da njene noći bile su
duge...
Nemoj im reći
Da je 'mala' zbog tebe
sve izgubila...
Jer, bila je sretna kad
te poljubila...
I nemoj nikada nikome
reći
Da si 'malu' bar malo
volio,
Da si ju za oprost
molio...
Samo im reci
'žaliti neću' ...
Ali, nemoj nikada
nikome reći,
Da nakon svega –
'mala' želi ti sreću...
I želi te bar kao
prijatelja,
Želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada
nikome reći
Da 'mala' nije mogla
Tebi reći 'ne'...
I nemoj im reći
Da 'mala' još uvijek
zbog tebe diše...
Da 'mala' zbog tebe
umire
I zbog tebe stihove
piše...
Nemoj nikome nikada
reći
Da 'mala' zbog tebe
sja...
I nemoj im reći
Da ta 'mala' sam ja...

sveukupno vas je bilo:
free hit counter



ovo smo mi:
~kurvica & pičkica~
~šolta & tinika~
~petra & valentina~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~znamo biti i vrijedne~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



inače ne pijemo....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



::FRENDOVI::

petra & monika


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


petra, košak & monika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


maja & stefa



saffy



toček & košak



maja & saffy



kovačić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


saffy i kolarova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 06.07.2008.

ewo imam čast napisati prvoga posta....by:kurwica

eyy..aha, je, dobro vidiš...i mi smo si napravile bloga...prave dve! da vam prvo velim..nadam se da budete posjećivali naš blegec i komali nam...na praznicima je tak...se kaj ja napišem pičkica ne misli, jer je njoj ve puno lepše i zabavnije na praznicima nego meni...ona ide svaki dan van,,a ja nemrem...a dai :( ..kaj nete mislili da me starci ne pustiju ili tak nekaj...a-a...pa da me nebi pustili ja bi pobegla...al još mi se nije dogodilo kaj me nebi pustili,,,nemrem van jer sam jako bolesna...heh..bolesna sam već od 20.06...jaj..kak je užasno biti bolestan...morala bi biti još ve u bolnici, al smo uspjeli nagovoriti kaj su me pustili na kućnu njegu..imala sam upalu bubrega i dehidrirala sam svaki dan pa sam morala iti dva put na dan na infuzije, i saki dan su mi vadili krv..i ve mi je cijela ruka plava..od igli..imala sam i temp prek 40 i rijetko kad mi se spustila na 38...ve mi je temp pala i napokon nejde iznad 38 i pol,,,al sam dobila anginu i našli su mi nekvu bolest,,,heh,...mononukleoza...i moram stalno ležati f krevetu...do ve mi to nije bil problem...al kak znate i sami pred par dana mi je bil ročkas i ja ga nisam mogla slaviti, niti nikaj...ja se nadam da bum malo ozdravila do ove subote i onda budem slavila ročkasa...jeaa...sam su mi starci rekli da nesmem piti..al nema veze...bum ja to nadoknadila...hehe,,,,KURVICA BU ZA ROČKAS TRIJEZNA!!!...haha...a pičkica...jaj...ja se stvarno pitam kakva bu moja soba dok dojdemo doma s rotora,,,nadam se da nebu rigala...za moniku se tolko ne brinem...al pičkica..jaj...nije dobro piti!!..a-a...sutra ujutro moram pak na vađenje krvi...i posle 12 su mi gotovi nalazi od krvi kaj su mi jučer uzimali...i gotovi su mi nalazi od brisa grla..i onda pak moram na hitnu na infuziju...onda k svojoj doktorici...ma da ti se zmeša...ova moja pičkica, maja i laura su me malo prije došle glet...jemput su me i košak i blagus posjetili..hehe..a sutra navečer mi pak dojdu pičkica i košak...jaj...kak mi je "lepo"...mislim na neki način je...hehe,,,f četvrtak si idemo po svjedodžbe pa bum se morala rano stati...a dai...heh...eee...meni se već neda pisati...a mislim da se niti vama već neda čitati jer sam stvarno dosta napisala...heh...al nema veze....vi nam samo komajte...

!!puse vam šaljemo!!cerekcerek

|Komentiraj 59| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.